Zaterdagvoetbal
Gastenboek

Voeg een reactie toe

Bert Kous13 september 2011 12:49
Wat een geweldige database voor mij als radioverslaggever om mij voor te bereiden op de wedstrijden die ik voor RTV Utrecht.
Jullie gaan toch niet stoppen nu? Topklasse en hoofdklasse blijven doen! Is echt geweldig!

Webmaster22 juli 2011 06:29
Dat heeft te maken met het wegvallen van Zwart Wit '28 dat seizoen. Er zijn twee soorten ranglijsten beschikbaar: eentje waarom de resultaten tegen die club wel worden meegerekend, en eentje waarbij dat niet gebeurt. TOGR won in 2003-2004 twee keer van Zwart Wit '28 voordat die laatste club uit de competitie werd genomen. Dat verklaart de 6 punten.
Bij de individuele gegevens worden de resultaten niet meegerekend. Voor het totaal kijk je blijkbaar bij de standaard lijst. Als je kiest voor de alternatieve lijst (welke de geschrapte resultaten niet meerekent), zal het ongetwijfeld wel kloppen.

siebe16 juli 2011 22:04
Van een aantal clubs komt het totaal niet overeen met de blz. clubgegevens, bijvoorbeeld TOGR. Op de individuele bladzijde staat 8 resp. 7 (2003 resp. 2004) gewonnen maar in het totaal / cumulatief springt de teller van 7 naar 17 in plaats van 15. Daarom krijg ik een verschil van zes punten. Alle clubs op een rijtje gezet kom ik bij 15 clubs verschillen tegen die ik niet kan verklaren. IJsselmeervogels: 1880 ipv 1883 en Spakenburg 1694 ipv 1700. Ik heb met behulp van excel alles omgerekend naar drie punten. Wat doe ik verkeerd...

spartanijsuperf05 juni 2011 11:35
prima site ga zo door ik heb al vele uitslagen en wetenswaardigheden kunnen vinden ik zet deze site gelijk bij mijn favorieten

Webmaster24 mei 2011 16:57
Ik zal het overwegen.

DRE LISSE23 mei 2011 10:24
Hoi Gerben,

Zolang er geen eerste divisieclub degradeert naar de zaterdagtopklasse en er geen zaterdagclub promoveert naar de eerste divisie, kun je volgens mij prima een ranglijst topklasse allertijden bijhouden.

Martien19 februari 2011 15:36
Wie heeft er voor mij alle uitslagen van het zaterdagvoetbal in een diagram per jaar per competitie?
Of waar zou ik die kunnen vinden



Peter de Koning29 januari 2011 07:20
Veteranen Koninginnedag Toernooi SV ADVENDO te Breda!

Zaterdag 30 april houden wij op ons sportpark `t Kadijkje te Breda wederom ons Veteranen Toernooi. Een toernooi wat zoals bij veel toernooien eens niet gaat om het moeten winnen, maar puur voor de ontspanning, gezelligheid en lekker potje ballen.

We zoeken nog een paar ploegen (liefst vanuit het hele land!) om ons speelschema in te vullen.

De wedstrijden zijn 11 tegen 11, starten om 10.00 uur en zullen duren tot uurtje of 3!

Het toernooi is prima te combineren samen met het gezin, we zitten nagenoeg in het centrum waar veel activiteiten zijn voor jong en oud!

Voor info graag contact opnemen met: Dhr. Peter de Koning, 06-50815898

Jan-Gert26 november 2010 16:59
Bert, ga naar www.dekrantvantoen.nl.
Klik op Uitgebreid zoeken, trefwoord Bennekom en tijdvak 01-09-1992 tm 30-05-1992.
Een overzicht is dan te vinden onder Scorebord zaterdag.

Bert22 november 2010 11:02
Zou iemand mij de doelpuntmakers van seizoen 1992/1993 1c kunnen mailen?
En vooral waar wedstrijden van Bennekom zijn betrokken.
bvd

Klaas Dijkstra12 oktober 2010 07:52
De vierde klasse C van het seizoen 1953/1954 moet lukken. Daar speelde Harkemase Boys in mee.

Mijn mailadres is readehulk@hotmail.com

Jan-Gert03 oktober 2010 10:31
@ Klaas Dijkstra: ik ben nog op zoek naar uitslagen uit de beginperiode van het KNVB zaterdagvoetbal in district Noord. Het gaat dan om de 4e klasse seizoen 1947/1948; de 4e klasse B van 1948/1949 en de 4e klasse C van de seizoenen 1951/52, 1952/53 en 1953/54.
Kun je me daarmee helpen?

Klaas Dijkstra20 september 2010 11:26
Een mooie website!

Zelf heb ik denk ik een stuk of 600 competities uit het amateurvoetbal (District Noord) compleet, misschien ooit ook maar eens in een dergelijke site zetten. Sommige heb ik de doelpuntenmakers er ook nog bij. Is dat misschien ook wat voor deze site? Van Harkemase Boys bijvoorbeeld (mijn club) heb ik vanaf 1962 alle doelpuntenmakers....

Groet! En complimenten....

dennismeijer16 september 2010 11:14
de voetbalverening exelsiormaassluis is een jaartje uit de hoofd klassen geweest blijven dan tocht op dezeplaats staan met het aantal punten en

Webmaster25 augustus 2010 21:17
Je hebt gelijk. Ik heb het aangepast.

Jaap23 augustus 2010 22:53
Hoi Webmaster, ik mis m'n cluppie ODIN '59 in de ranglijst allertijden, waren afgelopen seizoen de enige nieuwe club in de lijst en hebben toch mooi 31punten gehaald in 26 wedstrijden. verder complimeneten voor de lijsten.

Webmaster16 juli 2010 23:24
Goed opgemerkt!
Er zat een foutje in mijn datastructuur, hierdoor werd bij recent toegevoegde clubs een verkeerde club getoond in eindstanden. Dat is nu hersteld.

Bedankt voor de opmerkzaamheid.

siebe16 juli 2010 21:50
er klopt iets niet met Zuidvogels, ze staan op 26 wedstrijden in de ranglijst aller tijden maar bij de gespeelde wedstrijden staan maar 2 (P/D). Hebben ze nu wel og geen seizoen in de hoogste klasse gespeeld? Zo jan wanneer en met welke resultaten? Bedankt.

André van Dijk02 juli 2010 04:50
goed bezig master!

Webmaster06 juni 2010 12:09
Ja, dat is niet alleen goed mogelijk, maar zelfs waarschijnlijk.
Deze site is ook nooit bedoeld geweest voor actuele zaken. Daarvoor kun je terecht bij www.voetbalopzaterdag.com. De idee achter deze site had vooral te maken met historie en statistieken.

De KNVB heeft besloten dat de scheiding tussen profs en amateurs wordt opgeheven. Dat is hun goed recht. Maar daarmee vervalt wel de reden om de resultaten bij te houden. Er is immers geen hoogste amateurniveau meer. Verhoudingen zouden compleet scheef komen te liggen. Dan is het beter om te stoppen op het punt waar vergelijkingen nog wel mogelijk zijn. En dat moment is nu aangebroken.

Ik vind het zelf ook jammer, maar de realiteit is niet anders. De site zal blijven bestaan. Het is namelijk altijd een mooi naslagwerk. Maar wel een afgerond naslagwerk. En als na een tijdje vrijwel niemand de site meer bezoekt, het zij zo. Ik heb de site niet opgezet om zoveel mogelijk bezoekers te trekken. Het is puur een liefhebberij, net zoals het amateurvoetbal dat eens was. Wie nog eens wil terugdenken aan de goede oude tijd, die kan hier terecht. Wie dat niet wil, zoekt zijn heil elders.
En wie vindt dat dit moet worden voortgezet, het staat hem of haar vrij om zijn eigen site te beginnen.

mikel06 juni 2010 11:53
#Wat mij betreft is dit de laatste versie.#

Betekent dit niet dat deze side snel gedateerd raakt?
Dat er over 2,5 of 10 jaar weinig interesse meer is in deze side?
Dat deze side in een sterfhuisconstructie terecht komt?
Dat de toekomst voor deze side is dat hij op zwart gaat op termijn.

Webmaster01 mei 2010 22:42
Bedankt voor de complimenten.

Ik vrees voor jou dat Rijnsburgse Boys dat dus niet gaat halen. Ze kunnen dit seizoen op hoogstens 1 punt van plek 10 komen. En daarna is het met de opheffing van de scheiding tussen profs en amateurs gedaan met de amateurranglijst. Wat mij betreft is dit de laatste versie. Of anderen daar nog wel mee doorgaan, weet ik niet.

NoorderUi01 mei 2010 22:00
Coole site. Complimenten voor dit mega knappe staaltje werk!
En Rijnsburgseboys binnenkort in de top 10 ... :-)

zwartwit2827 april 2010 13:09
Klopt het dat Zwart-Wit '28 de langste reeks ongeslagen heeft op het hoogste niveau?
Ze zijn 35 wedstrijden lang ongeslagen gebleven.

Webmaster08 april 2010 18:34
Is gecorrigeerd. Het probleem zat in de wedstrijd van Sparta Nijkerk tegen Jodan Boys, daar had ik 3-1 genoteerd terwijl het 5-2 moest zijn.

Wim Koopman08 april 2010 18:02
Hoi,

Ten eerste prima site waar ik graag op mag kijken, zeker nu met de nieuwe series bij records is hij toch weer beter. Ik neem aan dat je de huidige serie voor thuis en uit ook nog toevoegd.

Helaas zie ik ook een foutje. Voor Sparta Nijkerk staat dat we op dit moment 55 doelpunten voor hebben en 29 tegen. dit moet zijn 27 voor en 30 tegen. ik weet niet waar het foutje zit, maar zou het op prijs stellen als jullie dit corrigeren

Webmaster30 juli 2009 12:52
Ik heb niet echt een netwerk.
Het eenvoudigste is om je oproep of verzoek gewoon hier in het gastenboek te plaatsen.

K. de Jong29 juli 2009 18:04
Hallo webmaster,

Is het mogelijk dat u een email van mij doorstuurt aan de mensen in uw netwerk?
U zou mij daarmee erg van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Kees de Jong

Webmaster28 juli 2009 15:35
Ik ben zowel eigenaar/beheerder als webmaster.

Ik beschik overigens zelf niet over verhalen of anekdotes, als het daar om gaat. Ik hou het bij statistieken, dat is ook waar deze website om draait.

K. de Jong28 juli 2009 13:32
Dag webmaster,

Ik ben op zoek naar verhalen en anekdotes uit het Nederlandse amateurvoetbal. Daartoe zou ik graag in contact komen met de beheerder/eigenaar van de site.

Met vriendelijke groet,

K. de Jong

Jan-Gert11 juli 2009 12:23
Van de volgende 2 P/D wedstrijden mis ik nog de datum:
Seizoen 1996/1997: Nunspeet-Strijen 0-2
Toen is er nog een PD wedstrijd gespeeld tussen 2 tweedeklassers die ik ook nog mis.

Seizoen 1998/1999: Strijen-Elburger SC 1-0

Wie helpt?

Jan-Gert04 juli 2009 20:44
Leo, bedankt voor deze aanvullingen.

Webmaster04 juli 2009 16:33
Bedankt Martin, de genoemde wedstrijden heb ik inmiddels ook verplaatst.
Ik heb geen ronden meer gevonden met meer dan 7 wedstrijden, dus de kans dat alles nu klopt is aanwezig.
Maar ik hoor graag als er nog meer foutjes worden aangetroffen.

Leo Hoogerwerf04 juli 2009 15:34
Uit 73/74 heb ik de uitslagen van de wedstrijden tussen Spijkenisse en NDSM achterhaald. Op 8 september toch Spijkenisse - NDSM 3-2 (uitslag stond niet in krant) en op 9 mei NDSM - Spijkenisse 2-0.

martin van hout04 juli 2009 14:11
Ik had nog een briefje gevonden.

Bij de eerste klasse B van 1993-1994 staan op 30 april 5 wedstrijden die eerder zijn gespeeld
op 19 maart 1994. Dat zijn:

GVVV-Lunteren
Heerjansdam-Sparta Nijkerk
Hoek SHO
IJsselmeervogels-Spakenburg
SDVB-Barendrecht

Hierna ben je volgens mij wel klaar.

Groeten Martin

Webmaster04 juli 2009 13:53
Nogmaals dank je wel.

Dan zijn alle data van de wedstrijden wel compleet volgens mij.

Jan-Gert04 juli 2009 13:51
AVW '66-Spijkenisse moet zijn 0-2. Ik heb deze uitslag verkeerd om overgenomen uit 25 jaar zaterdag eerste klas.

Webmaster04 juli 2009 13:48
Nogmaals dank.

Dat is een terechte opmerking van je Martin. Spijkenisse speelde het volgende seizoen inderdaad gewoon weer 1e klasse en AVW'66 niet. Toch is dit het enige resultaat wat ik van Jan-Gert heb doorgekregen, waarbij hij ook expliciet vermeldt dat Spijkenisse daarbij degradeerde.
Dus, Jan-Gert, er moet ergens nog iets ontbreken in je gegevens.

Jan-Gert04 juli 2009 13:39
Dat klopt, omdat ik die niet wist.
Maar .... ik ben er inmiddels achter. Die wedstrijd is op 22 mei gespeeld in Spakenburg.
Dan is alleen de datum van AVW'66-Spijkenisse nog niet helemaal zeker.

martin van hout04 juli 2009 13:36
De ene wedstrijd AVW`66-Spijkenisse 2-0 is inderdaad op 30 mei 1981
gespeeld maar Spijkenisse moet de andere wedstrijd met 3 doelpunten verschil hebben gewonnen want AVW`66 is gedegradeerd en Spijkenisse niet.
Deze wedstrijd kan ik niet vinden.

Groeten Martin

Webmaster04 juli 2009 13:30
Jan-Gert, opnieuw hartelijk bedankt voor de aanvullingen.
Je vermeldt alleen niet de datum van de beslissingswedstrijd uit B 1984-1985 tussen RVVH en DTS'35, gebaseerd op de overige data heb ik die voorlopig maar geplaatst op 25 mei 1985.

Webmaster04 juli 2009 13:22
Martin, bedankt voor je aanvulling.
Ik bedoelde inderdaad DTS'35 tegen VItesse Delft.

De uitslagen heb ik al hoor, het gaat mij alleen om de data.

Jan-Gert04 juli 2009 13:16
1) de degradatiewedstrijd van 1980-1981 tussen AVW'66 en Spijkenisse: waarschijnlijk op 30 mei 1981 maar dat weet ik niet zeker.
2) de beslissingswedstrijd uit B van 1980-1981 tussen Bennekom en DOS Kampen: 23 mei 1981
3) de degradatiewedstrijd van 1982-1983 tussen DTS'35 en Huizen: dit moet zijn DTS '35 en Vitesse Delft (nr 14 uit 1A) 1 juni 1983
4) de beslissingswedstrijd uit B van 1984-1985 tussen RVVH en DTS'35
5) de 3 degradatiewedstrijden van 1984-1985: RCL-DTS '35 4-1 29 mei 1985, OWIOS-RCL 2-2 1 juni 1985 en DTS '35-OWIOS 4-3 5-6-1985
6) de eerste degradatiewedstrijd van 1985-1986 tussen Oranje Nassau en Huizen: 24 mei 1986

martin van hout04 juli 2009 13:11
Hallo Webmaster,

Over Spijkenisse-AVW`66 kon ik nog niets vinden.
Bennekom-DOS Kampen is gespeeld op 23-05-1981. Na verlenging 1-2
Bedoel je bij de degradatiewedstrijd DTS`35-Huizen niet Vitesse Delft.
Huizen was allang veilig.
DTS`35-Vitesse Delft 1-0 op 01-06-1983 te Spakenburg op het veld van IJsselmeervogels.
We spitten verder het is nu even te warm.

Groeten Martin

Webmaster03 juli 2009 23:05
Als we nou toch bezig zijn met wedstrijddata, ik mis nog de data van:

1) de degradatiewedstrijd van 1980-1981 tussen AVW'66 en Spijkenisse
2) de beslissingswedstrijd uit B van 1980-1981 tussen Bennekom en DOS Kampen
3) de degradatiewedstrijd van 1982-1983 tussen DTS'35 en Huizen
4) de beslissingswedstrijd uit B van 1984-1985 tussen RVVH en DTS'35
5) de 3 degradatiewedstrijden van 1984-1985
6) de eerste degradatiewedstrijd van 1985-1986 tussen Oranje Nassau en Huizen

Als ik dat weet, dan zijn alle onbekende data weggewerkt.

Webmaster03 juli 2009 22:36
Dank je nog voor de laatste toevoeging.

Jan-Gert03 juli 2009 21:04
De eerste beslissingswedstrijd tussen NSVV en Barendrecht in seizoen 1991/1992 1A is gespeeld op 23-5-1991

Jan-Gert03 juli 2009 20:47
Ik zeg het in de laatste post verkeerd. Flevo Boys-IJVV is op 9-11 gespeeld en Flevo Boys-DETO op 16-11.

Jan-Gert03 juli 2009 20:45
Flevo Boys-IJVV is inderdaad op 16-11 gespeeld.

martin van hout03 juli 2009 20:03
Hallo Jan-Gert,

Ik heb beide wedstrijden nog eens nagekeken. Jouw gegevens kloppen.
VI 36 - 1990 blz 42
VI 47 - 1991 blz 58

Je moet de datum van Flevo Boys - IJVVwel veranderen in 09-11-1991
want de jongens van Flevo Boys hadden wel een bereconditie maar 2 wedstrijden op 1 dag?
VI 46 - 1991 blz 52

Groetjes Martin

Webmaster03 juli 2009 19:59
In reactie op je eerste bericht: ik heb de twee genoemde wedstrijden verplaatst. En aangenomen dat Flevo Boys-IJVV dus inderdaad toch op 16-11 gespeeld is.

De benamingen van de ronde vind ik niet zo'n probleem, maar ik heb het wel gecorrigeerd.

Jan-Gert03 juli 2009 19:51
In de 1e klasse A staat het ook niet helemaal goed. Ronde 9 is gespeeld op 9-11 (1 wedstrijd).
Op 16-11 was een inhaalronde. Toen zijn er 4 wedstrijden ingehaald van het programma van 9-11.

Dus de data zijn wel juist, maar de rondebenamingen zijn dat niet.

Jan-Gert03 juli 2009 19:47
Op 9-11 zijn gespeeld Flevo Boys-IJVV en DETO-Be Quick (beide dus niet op 16-11).
Rest van die ronde is wel akkoord.

Toch fijn dat er zulke kritische lezers zijn. Bedankt Martin.

Jan-Gert03 juli 2009 19:39
Ik kijk het meteen na.

Webmaster03 juli 2009 19:29
De eerste heb ik teruggezet.
De tweede nog maar niet, want op 16-11-1991 staat ook al Flevo Boys-IJVV gespeeld. En het lijkt me toch niet dat ze twee wedstrijden op 1 dag hebben gespeeld.
Dus 1 van de 2 wedstrijden zal ergens anders geplaatst moeten worden.

Jan-Gert03 juli 2009 18:16
Eerste klasse C - 1990-1991 ACV-WHC = 29-09-1990 ipv 01-09-1990. Dat is niet juist. Deze wedstrijd is vooruit gespeeld op 25-8-1990. Dit om de reden dat op 29-9 het 60-jarig jubileum van WHC werd gevierd.

Eerste klasse C - 1991-1992 Flevo Boys-DETO = 19-10-1991 ipv 16-11-1991. Deze wedstrijd is afgelast op 19-10 en ingehaald op 16-11-1991.

Hoofdklasse C - 1997-1998 IJsselmeervogels-Sparta Nijkerk = 28-03-1998 ipv 28-02-1998. Dit klopt inderdaad. Is een typefout van mij.

Jan-Gert

Webmaster03 juli 2009 17:52
Ik heb alles aangepast, het leken mij inderdaad foutjes.

Dank voor het uitzoeken en rapporteren, ik hoor het graag als er nog meer van dergelijke fouten in zitten.

Webmaster03 juli 2009 17:43
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Ik zal het aanpassen.
Misschien dat Jan-Gert het ook even in zijn gegevens kan controleren?

martin van hout03 juli 2009 16:34
Hallo Webmaster,

Ik heb alle wedstijden van mij vergeleken met die van jou.
Er zijn volgens mij en een andere bron 3 wedstrijden nog niet goed:

Eerste klasse C - 1990-1991 ACV-WHC = 29-09-1990 ipv 01-09-1990
Eerste klasse C - 1991-1992 Flevo Boys-DETO = 19-10-1991 ipv 16-11-1991
Hoofdklasse C - 1997-1998 IJsselmeervogels-Sparta Nijkerk = 28-03-1998 ipv 28-02-1998

Ik heb zelf ook 2 foutjes bij mezelf kunnen vinden.

Groeten Martin

martin van hout25 juni 2009 10:42
Hallo Webmaster,

Ik hoop op een positief besluit. Het duurt in ieder geval nog jaren voordat ik mijn investering
terug zal hebben. Deze site staat in ieder geval bij mijn weblinks.

Groetjes Martin

Webmaster24 juni 2009 22:46
Dat is wel commercieel, nietwaar? In principe doe ik dat niet.
Maar ik zal er even over nadenken.

martin van hout24 juni 2009 21:43
Webmaster,

Vergeten:

De website is www.ultimosoccer.com

Nogmaals groeten

martin van hout24 juni 2009 21:32
Hallo Webmaster,

Ik heb het programma Ultimo Soccer Eigen Competities gemaakt.
Hiermee kunnen wedstrijdsecretarissen of elftalbegeleiders hun eigen competities
invoeren en bijhouden. Ook historische resultaten kunnen geladen worden.
Is het mogelijk dat mijn website bij uw links komt te staan onder de naam Ultimo Soccer.
Ik heb mijn webmaster gevraagd deze site aan mijn Weblinks toe te voegen.
Ik hoor het wel.

Met vriendelijke groeten
Martin

Webmaster20 juni 2009 13:24
Tja... foutje in mijn database ontwerp.
Type tinyint veranderen in smallint loste het probleem op.

Webmaster20 juni 2009 12:36
Ik zie het... Heel raar. Ik zal even kijken waar de fout zit.

Jan-Gert20 juni 2009 12:26
In de stand van hoofdklasse B heb je Zuidvogels staan i.p.v. ODIN'59.

Webmaster18 juni 2009 13:52
Volgens mij heb je gelijk Martin. Dat zal inderdaad een tikfoutje geweest zijn.
Ik heb de datum aangepast.

Bedankt voor je oplettendheid.

martin18 juni 2009 13:00
Hallo Webmaster,

Volgens mij zijn alle laatste wedstrijden van de 1e klasse A van 1981-1982
juist de eerste wedstrijden.
Er staat bij de laatste wedstrijd 12 september 1982.
Dit moet volgens mij 1981 zijn.

Gegroet

Jan-Gert16 juni 2009 19:50
Ik heb het nog even nagezien. Spijkenisse-NDSM is op 8-9 gespeeld, maar de wedstrijd NDSM-Spijkenisse is op 27-4 uitgesteld.

Leo Hoogerwerf16 juni 2009 14:13
In het archief van Trouw heb ik naar Spijkenisse - NDSM en NDSM - Spijkenisse gezocht, maar op de genoemde data waren deze wedstrijden niet terug te vinden

Dennis06 juni 2009 20:33
Ik heb inmiddels alle gezochte gegevens gevonden. De gevraagde wedstrijdinfo die Jan-Gert hieronder heeft aangegeven lees ik helaas net pas waardoor ik niet in de gelegenheid ben geweest om e.e.a. voor je op te zoeken.

ieder die me heeft geholpen in m'n zoektocht wil ik bij deze hartelijk danken.

Webmaster02 juni 2009 17:40
Zojuist naar je verstuurd.

Jan-Gert02 juni 2009 17:35
Wil de webmaster het mailadres van Dennis naar mij mailen? Je mag ook mijn mailadres naar Dennis mailen. Dat correspondeert wat makkelijker dan via het gastenboek.

Jan-Gert01 juni 2009 11:51
Dennis,
Waar je wel naar mag kijken zijn de volgende uitslagen van de wedstrijden in de 2e klasse A zaterdag seizoen 1973/1974:

8 sept. 1973: Spijkenisse - NDSM
27 april 1974: NDSM - Spijkenisse

Jan-Gert31 mei 2009 13:48
Dennis,

Bedankt voor je aanbod, maar ik heb de bewuste uitslagen inmiddels al.

Dennis31 mei 2009 11:21
Jan-Gert,
Weet je wellicht de speeldata van de wedstrijden die je zoekt ? Is het zondag of zaterdagamateurs ?
Ik ga binnenkort weer naar de Koninklijke Bibliotheek in De Haag en wil dan wel even in de Telegraaf van het bewuste weekend kijken voor je.

Van vv LRC Leerdam heb ik afgelopen donderdag aldaar een fiks aantal ontbrekende gegevens voor m'n overzichten teruggevonden.

Jan-Gert22 mei 2009 14:41
Ik ben op zoek naar de volgende 2 uitslagen uit seizoen 1971/1972 2e klasse B (landelijk):
28/8/1971 NEO '25 - Wit Zwart (was een gelijkspel)
13/11/1971 Wit Zwart - NEO '25 (winst voor NEO '25).

Wie kan mij hieraan helpen?

Dennis13 mei 2009 22:34
Jan-Gert,
Ontzettend bedankt voor de sites die je me hebt getipt. Ik ben een heel eind onderweg, heb veel teruggevonden. Van enkele seizoen is het echter niet gelukt: 91-92 en 92-93 (speelden toen in de afdeling Zuid 1)en wedstrijden uit het jaar 1989.
Mocht je nog meer tips hebben, ik ben je eeuwig dankbaar. Ik vind het ook prima als de webmaster van zaterdagvoetbal.net m'n mailadres aan Jan-Gert doorgeeft
DENNIS

Jan-Gert12 mei 2009 16:38
Kijk eens op de volgende sites: www.svpiershil.com (LRC zat een aantal seizoenen bij hen in de competitie) en leiden.courant.nu (vanaf 1966 zijn hier gegevens van LRC te vinden).
Op gorinchem.courant.nu zijn zelfs uitslagen te vinden van de periode dat LRC nog in de onderbond speelde.

Dennis11 mei 2009 21:39
Ik ben op zoek naar uitslagen en speeldata van wedstrijden van LRC Leerdam.
Het betreft met name wedstrijden vanaf 1986-1987 t/m 1992-1993. Hoofdzakelijk thuiswedstrijden.
4e Klasse D West (1986-1987 t/m 1989-1990) en 3e Klasse B West (1990-1991 t/m 1992-1993)

Ik heb deze destijds wel bezocht, maar als snotneus de gegevens nooit opgeschreven. Nu, vele jaren later, poog ik mijn statistieken compleet te krijgen.

Indien je wil kan ik een lijstje met specifieke gegevens naar je mailen.

Ik hoop dat iemand me een stukje op weg kan helpen, clubarchieven op internet brachten tot op heden geen uitkomst !

Alvast bedankt,
DENNIS

Martien24 april 2009 09:42
Wie kan mij helpen aan oude eindstanden van de onderbonden van het amateurvoetbal van de KNVB?

Digitale bestanden mag, maar oude kranten, verenigingsbladen of Officiële mededelingen van de KNVB zijn ook van harte welkom.

Webmaster19 april 2009 10:52
Alles wordt automatisch bijgewerkt. Zowel de standen van het lopende seizoen als de ranglijst aller tijden.
Alleen de beslissingen (zoals kampioenschap of degradatie) worden pas aan het einde doorgevoerd. Bij de kampioenen zul je daarom Rijnsburgse Boys en IJsselmeervogels nog niet aantreffen. Dat wordt pas gedaan na de laatste speelronde.

wim19 april 2009 10:48
word per wedstrijd de stand bijgewerkt, of per/na het seizoen?

Webmaster30 maart 2009 13:45
In het archief kun je terugvinden dat de hoofdklasse in het seizoen 1996-1997 is gestart.

Hendrik30 maart 2009 11:07
Kan jij mij vertellen wanneer de hoofdklasse is ingevoerd bij het zaterdagvoetbal. Mij staat nl bij dat nog niet zo lang geleden de 1e klasse het hoogst haalbare was. Pas na een vernieuwde indeling werd dit de hoofdklasse.

Jan-Gert19 februari 2009 17:06
De eindstanden kun je vinden op bijv. www.voetbalwest.nl.

Martien07 februari 2009 16:51
Ik ben alle eindstanden uit het amateurvoetbal aan het verzamelen, ook van de lagere klassen, vanaf de beginjaren van het amateurvoetbal (zowel zaterdag- als zondagvoetbal).

Wie kan mij helpen aan excel bestanden met eindstanden? Al is het van je eigen vereniging is ook goed.
Als je gevens op papier hebt, hoor ik het ook graag.

Misschien kan de webmaster mijn emailadres doorsturen.

ndsport02 januari 2009 12:40
lezenswaardige site kende het nog niet eerder

Webmaster27 november 2008 21:41
Is gebeurd.

christian27 november 2008 07:41
Kan de webmaster mijn email-adres doorsturen naar Gert-Jan ?

alvast bedankt !!!

Jan-Gert25 november 2008 19:10
Ik heb ook wel uitslagen van de periode dat Nunspeet in de tweede of derde klasse uitkwam.
Zal het wel eens nazien in mijn bestand.
Makkelijkst is om dit rechtstreeks te communiceren.

christian23 november 2008 08:36
Ik bedoel uitslagen van de lagere klasses waar nunspeet heeft gespeeld

elke informatie is welkom !

Webmaster22 november 2008 16:36
Welke uitslagen bedoel je? Alle uitslagen uit de hoogste klasse zijn hier te vinden.
Als het je gaat om uitslagen in de jaren dat Nunspeet niet op het hoogste niveau speelde, dan kan ik je niet helpen, maar wellicht iemand anders wel.

christian22 november 2008 13:13
Echt geweldige site !!

Als iemand mij kan helpen met uitslagen van Nunspeet, ben ik hartstikke blij !

alvast bedankt

christian

Webmaster26 oktober 2008 20:05
Dank voor de correctie.

Errit Drost26 oktober 2008 16:35
Go-Ahead Kampen-Harkemase Boys is op 11 oktober 2008 1-3 geworden en geen 0-3. De stand klopt daardoor niet.

Webmaster17 augustus 2008 18:05
Dat is op zich een aardig idee, het zal alleen wel enorm veel werk worden om dat allemaal in te voeren. Dus daar zou ik nog eens heel hard over moeten nadenken.

Kees Duijst11 augustus 2008 03:08
Is het wellicht een idee om in de nabije toekomst de site nog meer compleet te maken door van ieder seizoen de karakteristieken met doelpuntenmakers etc van alle wedstrijden op te nemen. Misschien zijn er wel mensen die deze gegevens, bijvoorbeeld vanaf de start van de eerste klasse in het seizoen 1970-1971 paraat hebben. Het zou een geweldige toevoeging van deze overigens uitstekende site zijn.

Kees Duijst

Websiteredacteur SV Spakenburg

Webmaster30 juli 2008 12:20
Ik heb de wijziging doorgevoerd, dank je voor de correctie.

Arjan Heinen29 juli 2008 09:50
Hallo,

de degradatiewedstrijd die S.V. Spakenburg in het seizoen 1993-1994 speelde was tegen CSV`28 uit Zwolle en niet tegen CSV Apeldoorn.

Complimenten voor de site ! Super om al die uitslagen en historie nog eens te kunnen bekijken.

Met vriendelijke groet,

Arjan Heinen-S.V. Spakenburg

Jan-Gert28 juli 2008 17:31
Ik heb al heel wat verzameld van de geschiedenis van het zaterdagvoetbal vanaf het seizoen 1941/1942.
Het zou mooi zijn als we, als verzamelaars, gegevens met elkaar kunnen uitwisselen.

Webmaster16 juli 2008 17:57
Vanwege misbruik van het gastenboek worden reacties niet meer direct geplaatst; elke reactie zal eerst gecontroleerd worden en pas na goedkeuring door de webmaster in het gastenboek getoond worden. Misbruikers worden op IP adres geblokkeerd.

a.brons31 mei 2008 19:52
hallo bedankt voor jullie inzet voor het zaterdag voetbal lees het elke week.
een sport tieve groet uit huizen. aart

idemans15 mei 2008 07:10
ik wil een archief gaan opzetten vanfa 1942 van het zaterdagvoetbal
als uw gegevens daarvan wil hebben kan dat altijd
ik heb thuis geen computer,ik gaan eerst alles uitwerken op papier en dan zal ik als alles klaar is het ooit wel op een site gaan plaatsen
het is enorm veel werk om alles te achter halen maar ik gaan dan ook regelmatig naar den haag waar het nationaal archief ziet

Webmaster03 mei 2008 20:13
Bedankt voor je reactie. Ik heb de naam inmiddels aangepast naar LRC Leerdam.
Ik was overigens niet van plan om ook gegevens van de klassen onder de hoogste klasse op te nemen, dat is veel te veel werk. Misschien zou het wel een idee zijn om daarvan alleen de eindstanden op te nemen. Maar daar moet ik dan nog eens hard over nadenken, want dan zal de structuur op de schop moeten, ben ik bang.
Afgezien daarvan weet ik niet hoe ik aan al die gegevens zou moeten komen.

Ivar Brefeld03 mei 2008 00:22
Hierbij de statistieken voor LRC LEERDAM van de voorgaande seizoenen:

seizoen kl. pl. gesp. gew. verl. gel. ptn. doelsaldo

06/07 1C 1 22 17 4 1 55 63 28
05/06 1C 5 22 11 5 6 37** 48 33
04/05 1C 5 22 9 7 6 34 40 36
03/04 1A 9 22 7 3 12 24 35 40
02/03 2F 1 22 14 6 2 48 53 25
01/02 1C 12 22 5 2 15 17 30 52
00/01 1C 9 22 6 5 11 23 25 40
99/00 1C 4 22 10 5 7 35 48 41
98/99 2F 2 22 11 5 6 38 46 37
97/98 2F 5 22 9 6 7 33 35 25
96/97 2F 6 22 7 8 7 29 22 27
95/96 3B 5 22 8 10 4 34 29 19
94/95 3B 3 22 11 7 4 27* 21 13
93/94 2A 12 22 4 5 13 13 26 50
92/93 3B 1 22 14 4 4 32 51 22
91/92 3B 6 22 9 7 6 25 34 25
90/91 3B 6 22 7 8 7 22 34 30
89/90 4D 1 22 14 5 3 33 35 19
88/89 4D 5 22 9 4 9 22 33 35
87/88 4D 11 22 5 7 10 17 29 46
86/87 4D 6 22 7 9 6 23 34 31
85/86 4D 5 22 7 8 7 22 26 25
84/85 4D 5 22 8 8 6 24 25 25
83/84 4D 8 22 6 7 9 19 24 29
82/83 4D 5 22 10 4 8 24 37 27
81/82 4D 6 22 8 6 8 22 25 25
80/81 4D 2 24 13 7 4 33 44 29
79/80 4D 5 22 8 7 7 23 40 34
78/79 4D 6 20 9 4 7 22 26 21
77/78 4D 6 20 7 6 9 20 21 21
76/77 4D 9 24 6 10 8 22 29 34
75/76 4D 6 22 9 6 7 24 31 25
71/72 4C 11 22 4 10 8 18 15 29
70/71 4D 5 22 10 4 8 24 29 30
69/70 4D 2 20 10 6 4 26 27 22
68/69 4D 6 20 6 9 5 21 33 28
67/68 4C 9 24 6 8 10 20 22 34
66/67 4D 3 18 8 4 6 20 35 31

* 2 punten in mindering
** 1 punt in mindering

Ivar Brefeld02 mei 2008 23:19
Mooie site.
Ik heb een kleine opmerking.
LRC heeft sinds dit seizoen de naam gewijzigd in LRC Leerdam.
Wacht nog maar even met aanpassen tot je zeker weet of ze er in blijven!

Webmaster19 april 2008 00:42
Welkom bij het gastenboek van deze website.
Ik hoor graag wat u van deze website vindt. Hebt u suggesties ter verbetering, dan kunt u ook die hier achterlaten.

Met vriendelijke groet,
de webmaster